Donateurs

Imkersvereniging Schouwen-Duiveland is een vereniging van imkers die onder het motto “Samen op weg naar BIJvriendelijk Schouwen-Duiveland” Voorlichting & Educatie verzorgt en BIJvriendelijke projecten uitvoert . De imkersvereniging probeert om same​n met u de biodiversiteit op Schouwen-Duiveland te versterken. Als u de ambities en activiteiten van de imkersvereniging een warm hart toedraagt, is ondersteuning in de vorm van een financiële bijdrage meer dan welkom.

U kunt als particulier de imkersvereniging ondersteunen door als donateur een bijdrage van minimaal € 25,-- per jaar te doneren. U krijgt hiervoor als welkomstgeschenk een potje honing van Schouwen-Duiveland (250 g) en een zakje akkerranden zaad voor een BIJvriendelijke tuin.
Via dit contactformulier kunt u zich aanmelden als donateur van de imkersvereniging.