Vergaderingen

Imkersvereniging Schouwen-Duiveland houdt twee ledenvergaderingen per jaar.  Deze zijn bij te wonen door leden en donateurs. De najaarsvergadering staat gepland op 22 november 2023 en aanmelden kan door hier te klikken.
Tijdens deze bijeenkomsten geven we je informatie over bijenteelt en biodiversiteit. De imkers zelf vertellen ook over hun prachtige hobby en je krijgt de kans om de wondere wereld van de honingbij van dichtbij mee te maken. Je krijgt ook de kans om vragen te stellen en te praten met andere imkers. Ons doel is om het belang van bijen en hun rol in ons ecosysteem te promoten. We geloven dat we door het delen van kennis en ervaringen kunnen helpen om de bijen en het milieu te beschermen.Bekijk onze agenda en reserveer je datum voor onze komende bijeenkomsten. We kijken ernaar uit je te ontmoeten en onze passie voor bijenhouden met je te delen.