Workshops

Voor een leuke en leerzame ochtend- of middag!  Met een lezing over de imkerij, een bezoek aan een bijenvolk en het maken van een prachtige bijenzalf of lekkere honingcake bent u bij de imkersvereniging aan het juiste adres.
Voor data en opgave klikt u hier.

Workshop

Voor jong en oud biedt de imkersvereniging in samenwerking met Nireas (https://www.nireasgroep.nl/) workshops aan in het BIJenhuis te Renesse.
In dit ambachtshuis en het BIJenhuis aan de Roelandsweg te Renesse wordt u een interessant ochtend- of middagprogramma aangeboden: een lezing over de imkerij, een bezoek aan een bijenvolk en het maken van een prachtige bijenzalf.  Voor verdere informatie en opgave wordt u verwezen naar de website Link naar separate website BIJenworkshop.

Met een lezing over de imkerij, een bezoek aan een bijenvolk en het maken van een prachtige bijenzalf of lekkere honingcake wordt u een leerzaam ochtend- of middagprogramma aangeboden. Vanzelfsprekend wordt u ook van een hapje en drankje voorzien. Voor interesse klikt u hier .