SAMEN OP WEG NAAR

Bijvriendelijk Schouwen-Duiveland

Vrienden

Imkersvereniging Schouwen-Duiveland neemt een speciale plaats in op Schouwen-Duiveland. Het werk op het gebied van voorlichting & educatie en de BIJvriendelijke projecten voert zij om niet uit!   Als u de ambities en activiteiten van de imkersvereniging een warm hart toedraagt, is uw ondersteuning van harte welkom.

Vrienden

Imkersvereniging Schouwen-Duiveland neemt een speciale plaats in op Schouwen-Duiveland. Het werk op het gebied van voorlichting & educatie en de BIJvriendelijke projecten voert zij om niet uit!  Als u de ambities en activiteiten van de imkersvereniging een warm hart toedraagt, is uw ondersteuning van harte welkom.

Zwermscheppen:
Imkersvereniging Schouwen-Duiveland is ’s zomers druk in de weer om bijenzwermen te scheppen. Dit is voor tientallen imkers een tijdrovende en kostbare aangelegenheid waar geen financiële vergoeding tegenover staat. Het wordt daarom zeer gewaardeerd als u voor deze dienst een vrijwillige bijdrage zou willen overmaken maak dan ook gebruik van onze QR en scan deze met u mobile of tablet.

Scan deze QR Code voor u vrijwillige bijdrage

Bijenzwerm